چگونه سرویس ابری { Cloud service} خود را برای کسب و کار انتخاب کنید؟

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

چگونه سرویس ابری { Cloud service} خود را برای کسب و کار انتخاب کنید؟

 

فناوری کسب و کار ابری این امکان را فراهم می کند که هر زمان که یک کسب و کار دارید، محاسبات را غیرمتمرکز کنید. محاسبات غیرمتمرکز اغلب هزینه کمتری نسبت به حفظ زیرساخت خود دارد. با این حال، زمانی که می‌خواهید یک ارائه‌دهنده را انتخاب کنید، ممکن است همه چیز دشوار به نظر برسد. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب ارائه دهنده برای کسب و کار خود در نظر بگیرید

امنیت داده های  چگونه است؟

امنیت داده های شما اهمیت فوق العاده ای برای کسب و کار ابری شما دارد. ذخیره ایمن داده های مشتریان به شما این امکان را می دهد که به شما اعتماد کنند.

برای اینکه ببینید هر شرکت چگونه ابر خود را ایمن می کند، باید کمی تحقیق کنید. برخی از آنها از ویژگی های پیشرفته تری نسبت به بقیه استفاده می کنند. اگر نگران امنیت هستید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به ارائه‌دهنده امن‌تری برویم. آنها نظارت بیشتری برای جلوگیری از هک کردن دارند، بنابراین شما ایمن خواهید بود. این باعث می‌شود مشتریان شما نسبت به توانایی شما در مدیریت همه داده‌هایشان اعتماد بیشتری داشته باشند.

از نظر مقیاس پذیری  چگونه است؟

احتمال موفقیت شما در حین مقیاس بندی بستگی به میزان آسانی زیرساخت شما دارد. اگر باید منتظر بمانید تا ساخته شود، باید ترمز موفقیت شرکت خود را بگیرید.

انتخاب ارائه دهنده ابر مناسب می تواند به شما در حفظ مقیاس پذیری کسب و کارتان کمک کند. وقتی آماده گسترش هستید، فقط باید از آنها فضای اضافی بخواهید. هیچ اتفاقی برای چیزی که قبلاً در فضای ابری گرفته اید نمی افتد. آنها فقط به شما فضای بیشتری برای استفاده در طول توسعه شرکت شما می دهند.

هزینه جاری چقدر است؟

هر ارائه دهنده هزینه های متفاوتی را برای خدمات خود دریافت می کند. اگر بخواهید خدمات آنها را برای شرکت خود انتخاب کنید، کمی وقت بگذارید و به این نگاه کنید که هزینه هر یک از آنها چقدر است. شما می توانید با رفتن به یکی که مقرون به صرفه است، هزینه های زیادی را به همراه داشته باشید.

راه دیگری که می توانید هزینه های ماهانه را کاهش دهید، انتخاب یک سرویس مبتنی بر استفاده است. اینها فقط بسته به میزان استفاده از ابر از شما هزینه می گیرند. در ماه‌هایی که به اندازه‌ای از آن استفاده نمی‌کنید، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

از چه نوع فناوری برای  استفاده می کند؟

شما می توانید با نگاه کردن به گواهینامه های هر کدام از فناوری ها را بررسی کنید. آنها مجوزهای مربوط به فناوری های خاص را خواهند داشت. مدیر فناوری اطلاعات در شرکت شما باید بتواند به شما کمک کند تا معنای هر اصطلاح را مشخص کنید.

انتخاب فناوری سازگار با آنچه شرکت شما قبلاً داشته است مفید است. همچنین می توانید از خدمات مهاجرت ابری برای انتقال به یک ارائه دهنده جدید استفاده کنید. اگر متوجه شدید که شرکت شما سازگار نیست، ممکن است لازم باشد آن را به ارائه دهنده دیگری منتقل کنید

******************************************************************************************************

فراشبکه نوین  به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه ارائه خدمات شبکه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه و پشتیبانی کامپیوتر و خدمات IT در ایران فعالیت می‌کند. بسیار خرسندیم که برای دریافت

  • خدمات نصب و راه اندازی شبکه : خدمات پسیو شبکه (نصب زیرساخت و سخت افزار شبکه) – خدمات اکتیو شبکه (نصب نرم افزارها و سرویس‌های شبکه)​
  •  پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه
  • خدمات VOIP – ویپ
  • امنیت شبکه : امنیت فیزیکی شبکه – امنیت فنی شبکه – امنیت اجرایی شبکه
  • خدمات مشاوره شبکه
  • طراحی و راه اندازی سیستم ذخیره سازی اطلاعات
  • نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته
  • خدمات در ارتباط بین شعب و دفاتر
  • اعزام کارشناس حضوری
  • خدمات کامپیوتر : خدمات کامپیوتری در محل -خدمات کامپیوتری آنلاین – خدمات کامپیوتر در حوزه شبکه
  • خدمات ای تی : مشاوره آی تی – پشتیبانی آی تی – نصب و راه اندازی شبکه
  • پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه… کافی است با ما تماس حاصل فرمائید:

شماره های تلفن همراه: 09120234651 – 09120917803 – 09120917804

شماره های تماس: 44209617-021 و 44209583-021

پشتیبانی از طریق ایمیل:info@farashabakeh.com

******************************************************************************************************

خدمات شرکت چگونه است؟

اگر ابرهای خوش ساختی دارند، نباید با خدمات مشتری زیاد صحبت کنید. با این حال، احتمالاً در برخی مواقع، به ناچار نیاز خواهید داشت که با آنها صحبت کنید.

کار با شرکتی که به دلیل خدماتش شناخته شده است می تواند مفید باشد. هر زمان که با خدمات مشتری تلفنی صحبت می کنید، سردرد کمتری را تجربه خواهید کرد. به علاوه، آنها شانس بسیار بیشتری برای کمک به شما در حل مشکل شما دارند.

تازه کارها حتما باید با شرکت هایی کار کنند که پشتیبانی خوبی دارند. اگر مطمئن نیستید که کارها چگونه کار می کنند، وقتی بتوانید با کسی تماس بگیرید که این کار را می کند خوب است.

آنها چقدر سرعت دارند؟

اکثر شرکت‌ها برای اجرای هر چیزی که آنلاین دارند، به سرعت زیادی نیاز ندارند. با این حال، هنوز باید با ارائه دهنده ای کار کنید که اسکات سرعت کافی برای رفع نیازهای شما داشته باشد. تلاش برای میزبانی چیزها در فضای ابری بدون سرعت کافی می تواند برای همه ناامید کننده باشد. مشتریان شما نمی توانند موارد را به درستی بارگیری کنند. علاوه بر این، آپلود محتوای جدید حتی دشوار خواهد بود.

پشتیبانی یکپارچه آنها چگونه است؟

یکپارچه‌سازی سیستم‌های موجود با یک ارائه‌دهنده ابر جدید می‌تواند یک تجربه کثیف باشد. کار با سیستمی که به خوبی با سیستم های موجود ادغام شده است می تواند همه چیز را هموار کند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری، پشتیبانی یکپارچه سازی هر ارائه دهنده را بررسی کنید.

چگونه سرویس ابری مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

استفاده از ابر برای ذخیره داده های شرکت می تواند به شما کمک کند تا هزینه های اضافی ماهانه را به حداقل برسانید. شما مجبور نیستید آنقدر برای خرید تجهیزات هزینه کنید. بعلاوه، حتی ممکن است بتوانید میزان خرج برق خود را محدود کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.