تعرفه و هزینه نصب و راه اندازی ویپ Voip در سال 1400

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

تعرفه و هزینه نصب و راه اندازی ویپ Voip در سال 1400

تعرفه و هزینه نصب و راه اندازی ویپ Voip در سال 1400

 

تعرفه و هزینه نصب و راه اندازی ویپ Voip در سال 1400
 

امروزه یکی از دغدغه های اصلی مشتریان شرکت ها دریافت اطلاعات دقیق از تعرفه خدمات با بروز رسانی های مدوام می باشد و سوالات گوناگونی که همیشه ذهن مشتری را درگیر می کند، سوالاتی از قبیل:

ویپ چیست؟ هزینه نصب و راه اندازی ویپ voip در سال 1400 چقدر است؟ تجهیزات راه اندازی voip چیست؟ انواع روش های راه اندازی voip چیست؟ راه اندازی voip خانگی چگونه است؟ راه اندازی سیستم voip چگونه است؟ شرکت راه اندازی voip چگونه شرکتی است؟ راه اندازی voip با مودم adsl چگونه است؟ راه اندازی voip با میکروتیک چگونه است؟ راه اندازی تلفن اینترنتی چگونه است؟ عوامل موثر بر تعرفه راه اندازی ویپ VOIP چیست؟ لیست قیمت خدمات ویپ چقدر است؟

شرکت فراشبکه نوین  با تجربه ای 15 ساله در زمینه نصب و راه اندازی و اجرای ویپ Voip با بهره مندی از متخصصین باتجربه در حوزه ویپ Voip آماده خدمت رسانی به سازمان ها و شرکت ها در تمامی مراحل نصب و راه اندازی و پشتیبانی ویپ voip می با‌شد.

 

تعرفه راه اندازی voip

ما برای راه اندازی سیستم ویپ، Voip شرکت یا سازمانمان باید بدانیم که موضوع هزینه ها صرفا به خود هزینه راه اندازی مرکز تلفن خلاصه نمی‌شود پس یکی از مهم‌ترین مواردی که باید برای برآورد هزینه نصب وراه اندازی و خرید VOIP (ویپ) در نظر بگیریم زیرساخت لازم برای پیاده‌سازی انواع مرکز تلفن است.

1)کابل شبکه

2)Keystone (کیستون) سوکت شبکه کنار هر کاربر

3)Switch (سوئیچ) جهت اتصال کابل ها

4)Patchpanel (پچ پنل) جهت منظم سازی کابل های داخلی

5)Rack (رک) جهت نصب سوئیچ و پچ پنل در یک جای محفوظ

6) Patchcord (پچ کورد) جهت اتصال پچ پنل به سوئیج

7) سرور مدیریت تماس‌ها

8) گیت وی جهت اتصال خط آنالوگ به سرور ویپ

9) روتر Router یکی دیگر از تجهیزات راه اندازی VoIP

10) تلفن تحت شبکه یا هدست

پس برای راه اندازی یک مرکز تلفن آنالوگ باید زیرساخت تلفن به‌صورت کاملاً مجزا راه اندازی شود. این در حالی است که مرکز تلفن ویپ می‌تواند بر روی بستر شبکه کامپیوتری که در اغلب سازمان‌ها وجود دارد راه اندازی شود؛ ونیاز مجدد برای کابل کشی نباشه که همین امر یکی از دلایل مهمی است که موجب  خرید و هزینه راه اندازی ویپ (VoIP) نسبت به مرکز تلفنی آنالوگ شده است.‌

 

لیست هزینه راه اندازی voip ویپ در سال 1400

 

[table “28” not found /]

کاربران عزیز فراشبکه نوین، به منظور جلوگیری از اتلاف وقت ارزشمند شما در دریافت پیش فاکتور تعرفه و هزینه نصب و راه اندازی ویپ Voip در سال 1400، سامانه صدور آنلاین پیش فاکتور برای خدمات مذکور آماده می باشد و شما می توانید به صورت رایگان و به صورت نامحدود پیش فاکتور آنلاین را با توجه به نیاز مجموعه تان دانلود نمایید.

voip

تیم فنی مهندسی فراشبکه نوین این افتخار را دارد در ارائه خدمات و  راه کار های لازم همراه بامشاوره در نصب و راه اندازی سیستم ویپ همراه شما عزیزان باشد.

 

تعرفه راه اندازی voip
 

تمامی هزینه های اعلام شده در بالا برای متراژ های معمولی می باشد و کاهش یا افزایش قیمت ها منوط به ارسال به اطلاعات دقیق موقعیت مکانی همراه با نقشه می باشد که می توانید از شماره های تماس زیر بدین منظور استفاده نمایید و یا برای بازدید و امکان سنجی از محل با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ویپ voip
 

1 نظر

  • ممنون از لیست قیمتی که گذاشتین فقط یه سوال نصب و راه اندازی شبکه با نصب دوربین و تجهیزات هزینشون جداست ؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.