نحوه ورود به یک حساب هات میل و ایجاد یک حساب جدید

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

نحوه ورود به یک حساب هات میل و ایجاد یک حساب جدید

How to Log into a Hotmail Account and Create a New One

آیا یک حساب قدیمی Hotmail دارید که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید؟ اگر چنین است، ممکن است متوجه شده باشید که هات‌میل اکنون به Outlook هدایت می‌شود. در این مقاله، دقیقاً توضیح می دهیم که چه اتفاقی برای سرویس ایمیل محبوب افتاده است و چگونه می توانید از طریق Outlook به آن دسترسی داشته باشید.

هات‌میل در سال 1996 به عنوان اولین ارائه‌دهنده ایمیل رایگان مبتنی بر وب در سطح جهانی شروع به کار کرد. مایکروسافت آن را تنها یک سال پس از عرضه آن به قیمت تخمینی 400 میلیون دلار خریداری کرد و آن را به نام MSN Hotmail تغییر نام داد. پس از آن که مایکروسافت در سال 2005 هات میل را به ویندوز لایو هات میل تغییر داد، پس از آن که غول فناوری مجموعه ای از خدمات وب و محصولات نرم افزاری خود را به نام Windows Live معرفی کرد.

حساب کاربری هات میل برنامه این بود که در نهایت Windows Live Hotmail با یک سیستم ایمیل کاملاً جدید به نام Windows Live Mail جایگزین شود. با این حال، این هرگز اتفاق نیفتاد، زیرا آزمایش‌کنندگان بتا در برابر این تغییر مقاومت کردند و شکایت کردند که می‌خواهند Windows Live Hotmail را بازگردانند.

آخرین فصل Windows Live Hotmail در سال 2011 و پس از معرفی آفیس 365، خطی از خدمات اشتراک ارائه شده توسط مایکروسافت به عنوان بخشی از خط تولید مایکروسافت آفیس، آغاز شد. هدف این بود که مشتری مایکروسافت را به محصولات نرم‌افزار به‌عنوان سرویس مبتنی بر ابر تغییر دهد.

برای کمک به مشتریان در به دست آوردن ذائقه ابر، مایکروسافت یک سرویس ایمیل عمومی جدید به نام Outlook.com (نباید با Outlook سازمانی در سرویس ایمیل وب اشتباه گرفته شود) در سال 2012 معرفی کرد که به مشتریان موجود Hotmail اجازه می داد آزادانه ارتقاء دهند. به آن

تا سال 2014، Outlook.com بیش از 400 میلیون کاربر فعال داشت و شرکت آماده بود تا سال بعد به زیرساخت مبتنی بر Office 365 تغییر مکان دهد.

امروزه سه محصول با کلمه Outlook در نام آنها وجود دارد:

Outlook.com (هات‌میل سابق): این جدیدترین نسخه سرویس ایمیل عمومی مبتنی بر وب مایکروسافت است.

Outlook در وب (سابق Exchange Web Connect، Outlook Web Access و Outlook Web App): یک برنامه وب مدیر اطلاعات شخصی از مایکروسافت که در Office 365، Exchange Server و Exchange Online گنجانده شده است.

Outlook (همچنین به نام Office Outlook): مشتری ایمیل دسکتاپ که اکثر مردم از محل کار با آن آشنا هستند. نزدیکترین چیز به سرویس گیرنده دسکتاپ Windows Live Mail Mail است، یک سرویس گیرنده ایمیل و گروه خبری که در سیستم عامل های ویندوز ویستا، 8، 8.1 و 10 گنجانده شده است.

چگونه می توانم به حساب هاتمیل خود وارد شوم؟

اگر به https://www.hotmail.com/ بروید، فوراً به https://outlook.live.com/mail/ هدایت خواهید شد. آیا این به این معنی است که دیگر نمی توانید وارد حساب Hotmail خود شوید؟ اصلا! فقط این است که مایکروسافت حساب های Hotmail و Outlook.com را با هم ادغام کرده است و فقط نام تجاری دومی را حفظ کرده است.

حساب Hotmail شما فعال و سالم است و باید بتوانید بدون مشکل به آن دسترسی داشته باشید:

1-به Outlook.com بروید.

2-روی دکمه ورود کلیک کنید.

How Do I Create a New Hotmail Account?

3- آدرس ایمیل Hotmail خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

How Do I Create a New Hotmail Account?

 

4- رمز عبور خود را وارد کرده و روی Sign in کلیک کنید.

How Do I Create a New Hotmail Account?

اگر رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید، روی پیوند «رمز عبورم را فراموش کرده ام» کلیک کنید و دستورالعمل ها را برای بازیابی حساب خود دنبال کنید.

————————————————————————————————————-

فراشبکه نوین  به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه ارائه خدمات شبکه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه و پشتیبانی کامپیوتر و خدمات IT در ایران فعالیت می‌کند. بسیار خرسندیم که برای دریافت

  • خدمات نصب و راه اندازی شبکه : خدمات پسیو شبکه (نصب زیرساخت و سخت افزار شبکه) – خدمات اکتیو شبکه (نصب نرم افزارها و سرویس‌های شبکه)​
  •  پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه
  • خدمات VOIP – ویپ
  • امنیت شبکه : امنیت فیزیکی شبکه – امنیت فنی شبکه – امنیت اجرایی شبکه
  • خدمات مشاوره شبکه
  • طراحی و راه اندازی سیستم ذخیره سازی اطلاعات
  • نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته
  • خدمات در ارتباط بین شعب و دفاتر
  • اعزام کارشناس حضوری
  • خدمات کامپیوتر : خدمات کامپیوتری در محل -خدمات کامپیوتری آنلاین – خدمات کامپیوتر در حوزه شبکه
  • خدمات ای تی : مشاوره آی تی – پشتیبانی آی تی – نصب و راه اندازی شبکه
  • پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه… کافی است با ما تماس حاصل فرمائید:

شماره های تلفن همراه: 09120234651 – 09120917803 – 09120917804

شماره های تماس: 44209617-021 و 44209583-021

پشتیبانی از طریق ایمیل:info@farashabakeh.com

————————————————————————————————————-

چگونه یک حساب هات میل جدید ایجاد کنم؟

اگرچه Hotmail اکنون Outlook.com است، هنوز هم می توانید یک حساب ایمیل جدید با دامنه @hotmail.com ایجاد کنید.

 

1- به Outlook.com بروید.

2- روی دکمه ایجاد حساب رایگان کلیک کنید.

Go to Outlook.com

3- آدرس ایمیل مورد نظر خود را وارد کنید و @hotmail.com را از منوی کشویی سمت راست انتخاب کنید.

Go to Outlook.com

4- روی Next کلیک کنید.

Go to Outlook.com

5-  رمز عبوری را که می خواهید با حساب جدید خود استفاده کنید وارد کنید و روی Next کلیک کنید.

How Do I Log into My Hotmail Account?

6- مشخصات شخصی خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

 

در حالی که مایکروسافت قصد ندارد پشتیبانی از آدرس‌های ایمیل @hotmail.com را کنار بگذارد، آنها به عنوان «آدرس‌های قدیمی» در نظر گرفته می‌شوند و کاربران جدید تشویق می‌شوند به جای آن از دامنه @outlook.com استفاده کنند.

چگونه حساب Hotmail خود را حذف کنم؟

اگر می‌خواهید حساب قدیمی Hotmail خود را ببندید تا مطمئن شوید که کسی نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد و ایمیل‌های شما را بخواند، می‌توانید با دنبال کردن این پیوند این کار را انجام دهید.

1- جزئیات ورود مربوط به حسابی را که می خواهید حذف کنید وارد کنید.

چگونه حساب Hotmail خود را حذف کنم؟

2- بررسی کنید که به حساب درست وارد شده اید.

 

 

3- اطلاعات را بخوانید و تصمیم بگیرید که آیا واقعاً می‌خواهید اشتراک‌های فعلی را لغو کنید، هرگونه خدمات تجاری یا سازمانی فعلی را لغو کنید و هر دایرکتوری فعال Azure را حذف کنید، سوابق سلامتی خود را حذف کنید و به طور بالقوه از مانده حساب باقی مانده صرف نظر کنید.

چگونه حساب Hotmail خود را حذف کنم؟

4- هنگامی که برای ادامه آماده شدید، روی دکمه Next کلیک کنید.

 

5- حساب شما برای حذف علامت گذاری می شود، اما 60 روز طول می کشد تا برای همیشه بسته شود. در این مدت، می‌توانید با اثبات هویت خود با استفاده از اطلاعات امنیتی فعلی حسابتان، حساب خود را دوباره باز کنید.

 

 

چگونه می توانم حساب هاتمیل خود را بازیابی کنم؟

مایکروسافت به شما اجازه می دهد تا حساب خود را بازیابی کنید حتی اگر بازنشانی رمز عبور کمکی به شما نکرده باشد.

 

1- برای پر کردن فرم بازیابی، به account.live.com/acsr بروید.

 

2- انتخاب کنید کدام حساب Hotmail را می خواهید بازیابی کنید.

 

3- اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

 

4- بررسی کنید که شما یک انسان واقعی هستید.

 

5- آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.

 

6- به یک سری سؤالات شخصی پاسخ دهید تا به مایکروسافت کمک کنید تصمیم بگیرد که آیا شما مالک قانونی حسابی هستید که می خواهید بازیابی کنید یا خیر.

 

7- وقتی کارتان تمام شد روی ارسال کلیک کنید.

به خاطر داشته باشید که فرآیند بازیابی ممکن است مدتی طول بکشد زیرا کارمندان مایکروسافت باید هر مورد را به صورت دستی پردازش کنند. هرچه اطلاعات شخصی بیشتری ارائه دهید، نتیجه فرآیند بازیابی تضمینی تر خواهد بود. پرونده های بازیابی ساده معمولاً در عرض 24 ساعت پردازش می شوند، اما موارد پیچیده تر ممکن است به چندین سؤال بعدی نیاز داشته باشند. اگر اولین باری که می‌خواهید حساب خود را بازیابی کنید، درخواست شما رد شد، ناامید نشوید: می‌توانید حداکثر دو بار در روز امتحان کنید.

نتیجه

دوران هات میل ممکن است به پایان رسیده باشد، اما این بدان معنا نیست که شما هنوز نمی توانید به حساب ایمیل قدیمی هات میل خود دسترسی داشته باشید و از آن برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران خود استفاده کنید. در این مقاله نحوه ورود به حساب Hotmail با استفاده از Outlook.com، نحوه ایجاد یک حساب Hotmail.com جدید، نحوه حذف یک حساب Hotmail موجود و نحوه بازیابی یک حساب Hotmail گم شده را توضیح دادیم.

به نظر نمی رسد مایکروسافت قصدی برای کنار گذاشتن دامنه @hotmail.com به این زودی ها نداشته باشد، و ما هیچ دلیلی برای این کار نمی بینیم. به این ترتیب، حتی در دوران Outlook.com از حساب ایمیل Hotmail محبوب خود استفاده می کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.