رفع مشکل کارنکردن دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال(IP)

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

رفع مشکل کارنکردن دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال(IP)

حل مشکلات رایج  دوربین مداربسته

 دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال(IP)

 

دوربین مداربسته امنیتی شما کار نمی کنند؟ بدون ویدیو، بدون تصویر، نمی توانید ویدیو پخش کنید یا نمی توانید دوربین ها را از راه دور مشاهده کنید؟ مشکلات و راه حل های دوربین مدار بسته یا دوربین های امنیتی ممکن است در صدر لیست جستجوی شما قرار گیرد.

خوشبختانه عیب یابی دوربین نظارت تصویری برای همه شما بسیار آسان است. ما 10 روش برتر را برای تعمیر دوربین های IP امنیتی که به درستی کار نمی کنند، خلاصه کرده ایم.

اگر از مشکلات مشابه (یا مشابه) دوربین امنیتی مانند زیر رنج می برید، راه حل ها را برای حل سریع همه آنها امتحان کنید. و اگر سوال دیگری دارید یا نیاز به کمک دارید در نظرات خود بنویسید.

رایج ترین مسائل و مشکلات “دوربین های امنیتی IP کار نمی کنند” عبارتند از:

پخش دوربین امنیتی من کار نمی کند، فقط نمی توانم ویدیو را پخش کنم.

نمی توانم دوربین های امنیتی خود را از راه دور مشاهده کنم.

هیچ ویدیویی وجود ندارد اما LED دوربین روشن است.

دوربین های نظارت تصویری در روز کار می کنند اما در شب از دست می دهند.

دید در شب کار نمی کند، نمی تواند چیزی را ضبط کند، یا مادون قرمز کار نمی کند.

نمی توانم به دوربین امنیتی NVR در iPhone/iPad وصل شوم.

ضبط 24/7 کار نمی کند، شروع نمی شود.

مشکلات رایج دوربین امنیتی Swann/Lorex را دارم.

سیگنال WiFi وجود ندارد، آنقدر ضعیف است، دوربین امنیتی من نمی تواند به WiFi متصل شود.

سیستم DVR یا سیستم NVR شما دارای چراغ سبز و قرمز چشمک زن است.

دوربین امنیتی شما رنگی نیست، واضح نیست یا پاسخ نمی دهد.

 

———————————— تعرفه 1401 فراشبکه نوین  —————————

 

فراشبکه نوین به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه ارائه خدمات شبکه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه و پشتیبانی کامپیوتر و خدمات IT در ایران فعالیت می‌کند. بسیار خرسندیم که برای دریافت

  • خدمات نصب و راه اندازی شبکه : خدمات پسیو شبکه (نصب زیرساخت و سخت افزار شبکه) – خدمات اکتیو شبکه (نصب نرم افزارها و سرویس‌های شبکه)​
  •  پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه
  • خدمات VOIP – ویپ
  • امنیت شبکه : امنیت فیزیکی شبکه – امنیت فنی شبکه – امنیت اجرایی شبکه
  • خدمات مشاوره شبکه
  • طراحی و راه اندازی سیستم ذخیره سازی اطلاعات
  • نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته
  • خدمات در ارتباط بین شعب و دفاتر
  • اعزام کارشناس حضوری
  • خدمات کامپیوتر : خدمات کامپیوتری در محل -خدمات کامپیوتری آنلاین – خدمات کامپیوتر در حوزه شبکه
  • خدمات ای تی : مشاوره آی تی – پشتیبانی آی تی – نصب و راه اندازی شبکه
  • پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه… کافی است با ما تماس حاصل فرمائید:

شماره های تلفن همراه: 09120234651 – 09120917803 – 09120917804

شماره های تماس: 44209617-021 و 44209583-021

پشتیبانی از طریق ایمیل:info@farashabakeh.com

بیایید هر کاری را که می توانید برای اصلاح استوری اینستاگرام خود انجام دهید را مرور کنیم.

———————————— تعرفه 1401 فراشبکه نوین  —————————

 

1- اتصال دوربین امنیتی و برق را بررسی کنید

“چرا دوربین امنیتی من کار نمی کند؟” باید مطمئن شوید که همه اتصالات درست هستند و دوربین در همان مرحله اول روشن است. به طور معمول، یک راهنمای کاربر یا راهنمای سریع همراه با محصول دوربین امنیتی ارائه می شود. دفترچه راهنما یا راهنما را بررسی کنید تا مطمئن شوید دوربین را همانطور که انتظار می رود وصل کرده اید.

اگر از یک دوربین امنیتی بی‌سیم خانگی با مشکلاتی استفاده می‌کنید، باید اتصال WiFi را بررسی کنید (اگر دوربین امنیتی بی‌سیم با موفقیت از طریق WiFi وصل شده باشد) – می‌توانید از کابل شبکه برای تست درست بودن اتصال شبکه استفاده کنید. مطمئن شوید که روتر شما به درستی کار می کند. برای جزئیات بیشتر، می توانید پست قبلی ما را ببینید: عیب یابی وای فای دوربین امنیتی. همچنین باید منبع تغذیه را بررسی کنید.

اگر از دوربین امنیتی سیمی یا PoE استفاده می کنید، مطمئن شوید که سیگنال ویدیویی و منبع تغذیه به خوبی منتقل می شوند. برای دوربین امنیتی PoE، بررسی کنید که آیا یک انژکتور PoE یا سوئیچ PoE صحیح و کارآمد وجود دارد یا خیر. اگر سیستم امنیتی NVR دارید، مطمئن شوید که تمام اتصالات به سیستم صحیح است.

 

2- مطمئن شوید که کابل کشی درست است

کابل کشی دوربین مداربسته

فرکانس بالایی از مشکلات اتصال حول مشکلات کابل کشی است. اگر دوربین امنیتی به درستی کار نمی کند، مثلاً چراغ ها (مثلاً LED های مادون قرمز) در شب ها در تاریکی روشن نیستند، احتمالاً مشکل از کابل است و باعث می شود که در شب تصویر و ویدیو ضبط نشود.

از کابل دیگری برای اتصال دوربین استفاده کنید تا ببینید مشکل حل شده است یا خیر. برای دوربین امنیتی PoE، به شما پیشنهاد می شود از کابل اترنت Cat 6 یا Cat 5 استفاده کنید.

 

3- اگر دوربین امنیتی کار نمی کند، تنظیمات را بررسی کنید

یکی از مواردی که ممکن است به راحتی فراموش کنید تنظیمات دوربین است. بسیاری از شما ممکن است متوجه شوید که دوربین‌های امنیتی نمی‌توانند 24/7 ضبط کنند، هیچ هشدار تشخیص حرکتی ندارند، نمی‌توانند به WiFi متصل شوند یا در شب نمی‌توانند ویدیو ضبط کنند، فقط به این دلیل که تنظیمات را تنظیم نکرده‌اید. .

همیشه به یاد داشته باشید: دوربین‌های امنیتی دارای ویژگی‌هایی هستند که برخی از آنها به طور پیش‌فرض فعال شده‌اند در حالی که برخی نیاز به فعال کردن دستی شما دارند.

به طور کلی، نرم افزاری بر روی کامپیوتر یا یک برنامه در تلفن همراه وجود دارد که می توانید تنظیمات را انجام دهید. Reolink را به عنوان مثال در نظر بگیرید. می‌توانید Reolink Client را بر روی رایانه دانلود و نصب کنید، به دوربین امنیتی Reolink در Client متصل شوید، به تنظیمات بروید و ضبط 24/7 را روی رایانه تنظیم کنید.

4- برای رفع مشکلات، دوربین امنیتی را راه اندازی مجدد کنید

“قانون طلایی” در عیب یابی فناوری اطلاعات، به خصوص برای دوربین های امنیتی که کار نمی کنند، راه اندازی مجدد دستگاه است. می‌توانید دوربین امنیتی خود را مجدداً راه‌اندازی کنید تا حافظه پنهان در حالت تراز، تنظیمات برای کالیبراسیون مجدد و اتصالات برای بازبینی خودکار آزاد شود. برای راه‌اندازی مجدد دوربین مداربسته، برق را مستقیماً قطع کنید، چند ثانیه صبر کنید و دوباره وصل کنید.

5- بررسی کنید که آیا آدرس IP تداخل دارد یا خیر

هر دوربین مداربسته امنیتی IP باید یک آدرس IP منحصر به فرد داشته باشد، بنابراین می تواند داده ها را از طریق اینترنت یا یک شبکه کامپیوتری ارسال و دریافت کند. اگر دستگاه دیگری از همان آدرس IP دوربین استفاده می کند، تداخل ایجاد می شود و باعث می شود دوربین امنیتی شما کار نکند. بررسی کنید که آیا دوربین امنیتی شما با مشکل مشکل تداخل آدرس IP دارد یا خیر.

2 راه برای بررسی وجود دارد.

در رایانه ای که دوربین شما به آن وصل شده است، در کادر جستجوی ویندوز، «cmd» (بدون دو نقل قول) را تایپ کنید تا خط فرمان DOS باز شود. شما می توانید دستور “arp -a” (بدون دو نقل قول) را تایپ کنید تا ببینید آیا تداخل IP وجود دارد یا خیر.

علت تصویر نداشتن دوربین مداربسته

 

همچنین می‌توانید دستور «ping cameraIPaddress -t» (بدون گیومه‌های دوگانه) را تایپ کنید – برای مثال، اگر آدرس IP دوربین IP شما 192.168.0.999 است، باید «ping 192.168.0.999 –t» را تایپ کنید. اگر نتایجی را با «غیرقابل دسترسی» یا «تایم شده» دریافت کردید، به این معنی است که دوربین مداربسته امنیتی IP به شبکه متصل نیست. آدرس IP دوربین را تغییر دهید یا آن را به آدرس دیگری اختصاص دهید.

 

چرا دوربین مداربسته ضبط نمی کند

 

6-  برای حل عدم کارکرد دوربین مداربسته امنیتی، به جدیدترین سیستم عامل را به روز کنید

اکثر برندها یا تولیدکنندگان به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را به‌طور مرتب منتشر می‌کنند تا مشکلات و اشکالات دوربین امنیتی را برطرف کنند و برخی ویژگی‌های جدید را اضافه کنند. وب سایت رسمی برند را بررسی کنید تا ببینید آیا سیستم عامل جدیدی برای دوربین شما منتشر شده است یا خیر و آن را به آخرین نسخه به روز کنید.

راهنماهایی برای شما وجود خواهد داشت که به راحتی به روز رسانی ها را دریافت کنید. مطمئن شوید که سیستم عاملی که دانلود می کنید نسخه صحیح دوربین امنیتی شما باشد. به اشتباه آپدیت نکنید

7-  به آخرین نرم افزار مشتری به روز رسانی کنید

اگر نمی توانید از طریق نرم افزار به دوربین امنیتی متصل شوید، احتمالاً به دلیل سازگاری بین نرم افزار و سیستم عامل است. به روز رسانی نرم افزار و سیستم عامل به آخرین نسخه می تواند این مشکل را حل کند.

برای مثال، اگر نمی‌توانید تنظیمات دوربین فیلم‌برداری را روی نرم‌افزار از رایانه انجام دهید، یا نمی‌توانید از راه دور از طریق برنامه تلفن همراه به دوربین دسترسی پیدا کنید، باید نرم‌افزار و برنامه را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.

همیشه به یاد داشته باشید: از نرم افزار یا برنامه سازنده استفاده کنید. این بهترین گزینه برای دوربین شماست تا با تمام ویژگی ها و بدون مشکلات ناسازگار کار کند. نرم‌افزار شخص ثالثی وجود دارد، اما باید تأیید کنید که آیا همه ویژگی‌های دوربین در دسترس هستند یا خیر.

8-  دوربین مداربسته امنیتی را به حالت پیش فرض کارخانه بازنشانی کنید

پیش فرض کارخانه همیشه یک روش کارآمد برای رفع مشکلات دوربین امنیتی است. برخی از دوربین‌های امنیتی دارای دکمه تنظیم مجدد هستند که به شما امکان می‌دهد با یک فشار تنظیمات بازیابی کارخانه را انجام دهید. برخی دارای یک سوراخ پین به عنوان عملکرد تنظیم مجدد هستند و برای فعال کردن آن باید از یک چیز سوزنی استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که تنظیم مجدد کارخانه به این معنی است که تمام تنظیمات و تنظیمات را به تنظیمات “پیش‌فرض کارخانه” حذف می‌کند. و باید ویژگی های مورد نظر خود را دوباره فعال کنید.

خرابی دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری

 

9- به سؤالات متداول در مورد کار نکردن دوربین امنیتی خانگی مراجعه کنید

اکثر سوالات و مشکلات را می توان به سرعت با پرسش های متداول (سوالات متداول) پاسخ داد و حل کرد. بسیاری از برندها یا تولیدکنندگان این بخش را در وب سایت خود دارند. برای مثال، مرکز پرسش‌های متداول Reolink، مکان خوبی برای یافتن پاسخ برخی از مشکلات رایج دوربین مداربسته است. می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن‌ها بروید و سؤالات متداول را جستجو کنید. کلمات کلیدی خود را در مورد مشکلات خود جستجو کنید و عیب یابی مربوطه را دریافت خواهید کرد.

 

10-  از تیم پشتیبانی فنی کمک بخواهید

اکثر شرکت های دوربین های امنیتی پشتیبانی فنی رایگان ارائه می دهند. اگر باز هم نمی توانید مشکل کار نکردن دوربین امنیتی خود را با تمام روش های بالا حل کنید، می توانید به آنها ایمیل بزنید یا برای کمک تماس بگیرید. یک تکنسین حرفه ای به شما در رفع مشکل کمک می کند.

به خاطر داشته باشید که باید تا حد امکان مشکل خود را با جزئیات توضیح دهید تا تیم پشتیبانی بتواند مشکلات شما را در اسرع وقت حل کند. و گاهی اوقات برخی از مسائل پیچیده تر از آن چیزی است که ما فکر می کردیم، بنابراین بررسی دقیق و تایید تیم پشتیبانی زمان می برد.

همه این راه حل های عیب یابی به رفع عدم کارکرد دوربین امنیتی کمک می کند، از جمله دوربین های امنیتی پاسخ نمی دهد، مادون قرمز کار نمی کند، دوربین امنیتی Logitech/Xfinity شناسایی نشده است، آدرس IP دوربین امنیتی کار نمی کند، دوربین امنیتی Bunker hill ضبط نمی شود، دوربین امنیتی Comcast/CPI کار نمی کند، دوربین امنیتی مدافع ضبط نمی کند، امنیت Iris/Lorex/Swann/Samsung/Vivint کار نمی کند، یا دید در شب دوربین امنیتی Bunker hill کار نمی کند.

————————————  فراشبکه نوین  —————————

 

فراشبکه نوین به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه ارائه خدمات شبکه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه و پشتیبانی کامپیوتر و خدمات IT در ایران فعالیت می‌کند. بسیار خرسندیم که برای دریافت

  • خدمات نصب و راه اندازی شبکه : خدمات پسیو شبکه (نصب زیرساخت و سخت افزار شبکه) – خدمات اکتیو شبکه (نصب نرم افزارها و سرویس‌های شبکه)​
  •  پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه
  • خدمات VOIP – ویپ
  • امنیت شبکه : امنیت فیزیکی شبکه – امنیت فنی شبکه – امنیت اجرایی شبکه
  • خدمات مشاوره شبکه
  • طراحی و راه اندازی سیستم ذخیره سازی اطلاعات
  • نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته
  • خدمات در ارتباط بین شعب و دفاتر
  • اعزام کارشناس حضوری
  • خدمات کامپیوتر : خدمات کامپیوتری در محل -خدمات کامپیوتری آنلاین – خدمات کامپیوتر در حوزه شبکه
  • خدمات ای تی : مشاوره آی تی – پشتیبانی آی تی – نصب و راه اندازی شبکه
  • پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه… کافی است با ما تماس حاصل فرمائید:

شماره های تلفن همراه: 09120234651 – 09120917803 – 09120917804

شماره های تماس: 44209617-021 و 44209583-021

پشتیبانی از طریق ایمیل:info@farashabakeh.com

بیایید هر کاری را که می توانید برای اصلاح استوری اینستاگرام خود انجام دهید را مرور کنیم.

————————————  فراشبکه نوین  —————————

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.