دوربین لامپی

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

دوربین لامپی

دوربین لامپی

 

امروزه یکی از دغدغه بسیاری از مدیران شرکت ها و اصناف و بطور کلی مردم جلوگیری از سرقت اموال و دارایی هایشان است که برای حل این دغدغه به دنبال دور بینی مخفی و غیر قابل تشخیص برای سارقان می باشند که سوالات زیادی در این حیطه ذهنشان را درگیر میکند، سوالاتی از قبیل:

دوربین لامپی چیست؟ بهترین دوربین لامپی کدام است؟ انتقال تصویر دور بین لامپی چگونه است؟ نصب برنامه دوربین لامپی چگونه است؟ مزایای دوربین لامپی چیست؟ دور بین بیسیم چیست؟ دوربین مخفی چیست؟

مجموعه فراشبکه نوین با تجربه ای 15 ساله در زمینه خدمات شبکه و دوربین های مداربسته و راه اندازی مودم اینترنتی شبکه ای و راه اندازی صفر تا صد ویپ با بهره مندی از متخصصین باتجربه آماده خدمت رسانی به سازمان ها و شرکت ها در تمامی مراحل نصب و راه اندازی و پشتیبانی می با‌شد.

امروزه برای امنیت مکان های خود مجبور هستیم از دوربین مداربسته استفاده کنیم اما با این وضعیت اقتصادی مقرون به صرفه نیست که بیایم دوربین، دستگاه ضبط تصاویر، هارد، کابل، …. بخریم  پس میریم سراغ تکنولوژی جدید دوربین لامپی یا دوربین بولت وای فای که نسبت به قیمتش خیلی امکانات ارائه میدهد از جمله مزایای این محصول عدم نیاز به کابل کشی، هارد ،دی وی آر و … فقط کافیست دوربین طرح لامپ را تهیه کنید و به سرپیچ مکان مورد نظر وصل کنید و از امکانات عالی این دوربین همه کاره استفاده کنید.

☑️ دور بین بیسیم لامپی با کنترل از راه دور ☑️

✳️دوربین 2 مگا پیکسل HD

✳️قابلیت اتصال از طریق نرم افزار

✳️تصویر 360 درچه

✳️پشتیبانی از 32 گیگ رم

✳️میکروفون و ضبط صدا

✳️بلندگو و پخش صدا

✳️دارای دزگیر و آژیر خطر

✳️مکالمه دو طرفه

✳️کنترل روشنایی

✳️وصل شدن بدون اینترنت در محدوده

✳️اتصال به اینترنت و مشاهده در هر نقطه جهان

✳️نصب آسان

✳️بدون نیاز به دستگاه dvr

✳️بدون نیاز به سیم کشی

لطفا برای خرید اینجا کلیک کنید
برای دانلود برنامه دوربین لامپی اینجا کلیک کنید

شما کاربران و مشتریان گرامی می توانید از شماره های تماس زیر برای بازدید و امکان سنجی از محل با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.