مقاله توسعه( RPA) در گذشته، حال و آینده 

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

مقاله توسعه( RPA) در گذشته، حال و آینده 

 

 مقاله توسعه (RPA) در گذشته، حال و آینده

اگرچه اتوماسیون مرسوم برای مدت طولانی وجود داشته است، اما همیشه مشخص نیست که RPA چگونه به پیشرفت‌های بسیاری در این زمینه نگاه می‌کند. آیا ممکن است RPA و نمونه های اولیه آن شباهت هایی داشته باشند؟ اگر اینطور است، چگونه مقایسه می شوند و در کجا با یکدیگر تفاوت دارند؟ نشانگرها یا علائم اصلی در تکامل اتوماسیون فرآیند رباتیک چیست و چگونه در مدت زمان کوتاهی تکامل یافته و توسعه یافته است؟ به عنوان ابزاری برای پاسخ به این سوالات و پیروی از پیشینه تاریخی RPA، به سیر تکاملی RPA، آغاز و پیشرفت آن، گسترش این فناوری و آنچه که ممکن است در آینده از RPA انتظار می رود، نگاه خواهیم کرد.

توسعه RPA

اتوماسیون سنتی برای مدت طولانی وجود داشته است، اما همیشه مشخص نیست که RPA چگونه از نظر اثربخشی با این فناوری‌های دیگر مقایسه می‌شود. شباهت ها و تفاوت های RPA با پیشینیان آن چیست؟

تکامل RPA

اگر چنین است، چگونه آنها را مقایسه می کنند و کجا از یکدیگر فاصله می گیرند؟ در مقایسه با سایر سازمان‌ها، RPA چگونه در مدت زمان کوتاهی تکامل یافته و به بلوغ رسیده است و نشانه‌ها یا نشانه‌های مهم در این تکامل کدامند؟ سیر تحول RPA، ریشه ها و توسعه آن، استفاده گسترده از این فناوری و آنچه که ممکن است در آینده از آن پیش بینی شود، همگی مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا پاسخی برای این مسائل ارائه شود و مروری تاریخی بر RPA ارائه شود.

چیزهایی مانند مکانیزاسیون و رباتیک زمانی که چنین اصطلاحاتی را می شنیدیم برای جمع آوری تصاویر ماشین هایی با اندام های انسان مانند در افکارمان استفاده می شد. اما دیگر اینطور نیست.

امروزه، ما در عصری زندگی می‌کنیم که در آن توسعه RPA اتوماسیون به سازمان‌ها در هر بخش در سراسر جهان کمک می‌کند تا به کارایی‌هایی دست یابند که ناشی از جایگزینی کارهای دستی با مشاغل ماشینی است.

خدمات پیاده‌سازی RPA و هوش مصنوعی (AI) دو نوع فناوری مدیریتی هستند که سازمان‌ها برای توسعه شرکت‌ها به منظور تحریک تخیل، تولید و اصالت بهتر در بین کارگران استفاده می‌کنند. در نتیجه، افزایش قابل توجهی در مشارکت مصرف کننده و همچنین منابع درآمدی جدید وجود داشته است.

 

از طریق حذف استرس مشاغل تکراری، خسته کننده و کسل کننده، نشان داده شده است که خودکارسازی کارایی کارکنان را تا 80 درصد افزایش می دهد در حالی که نمرات رضایت کارکنان را 50 درصد کاهش می دهد. در نتیجه، تعداد شرکت‌هایی که فناوری را در مرکز ابتکارات دیجیتالی‌سازی خود قرار داده‌اند، رشد چشمگیری داشته است.

***********************************************************************************************************

فراشبکه نوین  به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه ارائه خدمات شبکه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه و پشتیبانی کامپیوتر و خدمات IT در ایران فعالیت می‌کند. بسیار خرسندیم که برای دریافت

  • خدمات نصب و راه اندازی شبکه : خدمات پسیو شبکه (نصب زیرساخت و سخت افزار شبکه) – خدمات اکتیو شبکه (نصب نرم افزارها و سرویس‌های شبکه)​
  •  پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه
  • خدمات VOIP – ویپ
  • امنیت شبکه : امنیت فیزیکی شبکه – امنیت فنی شبکه – امنیت اجرایی شبکه
  • خدمات مشاوره شبکه
  • طراحی و راه اندازی سیستم ذخیره سازی اطلاعات
  • نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته
  • خدمات در ارتباط بین شعب و دفاتر
  • اعزام کارشناس حضوری
  • خدمات کامپیوتر : خدمات کامپیوتری در محل -خدمات کامپیوتری آنلاین – خدمات کامپیوتر در حوزه شبکه
  • خدمات ای تی : مشاوره آی تی – پشتیبانی آی تی – نصب و راه اندازی شبکه
  • پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه… کافی است با ما تماس حاصل فرمائید:

شماره های تلفن همراه: 09120234651 – 09120917803 – 09120917804

شماره های تماس: 44209617-021 و 44209583-021

پشتیبانی از طریق ایمیل:info@farashabakeh.com

***********************************************************************************************************

مزایای خدمات RPA برای چندین کسب و کار

گسترش عملیات شرکت

مدیریت ماشین‌ها و میزان ربات‌های به کار گرفته شده توسط یک شرکت بسیار دشوارتر از استخدام، آموزش، و جابجایی افراد برای انجام وظایف خاص در آن سازمان است.

با استفاده از نیروی دستگاه، ما نه تنها می‌توانیم تسمه کار کامل را بازسازی کنیم، بلکه مقیاس‌پذیری شرکت را تضمین می‌کنیم و به ما امکان می‌دهد در جبهه‌ها و مکان‌هایی که هرگز تصور نمی‌کردیم با نیروی انسانی امکان‌پذیر باشد، فعالیت کنیم.

افزایش کیفیت داده ها

بسته به شرکت، کیفیت داده ها ممکن است نشان دهنده چیزهای مختلفی باشد. برای شرکت ها در هر اندازه ای ضروری است که کیفیت اطلاعات خود را بهبود بخشند. اگر سازمانی به داده های تمیز، تأیید شده و با کیفیت دسترسی نداشته باشد، ممکن است از اشتباهات قابل پیشگیری به راحتی رنج ببرد که ممکن است برای کسب و کار بسیار گران تمام شود.

RPA به شما در کاهش حجم کار، افزایش بهره وری و هدایت منابع انسانی برای ارائه ارزش بیشتر برای مشتریان کمک می کند. این باعث افزایش سودآوری شرکت شما و همچنین افزایش انگیزه کارکنان می شود.

دقت و کیفیت بالا

در عملیاتی که احتمال اشتباه انسانی زیاد است، اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) خدمات را بهبود می بخشد و در عین حال دقت را افزایش می دهد. ربات ها قابل اعتماد و سازگار هستند و وقتی مجبور به کار طولانی مدت می شوند شکایت نمی کنند. آنها همچنین به طور قابل توجهی تعداد موقعیت های دوباره کاری را به حداقل می رسانند و کیفیت خروجی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. بزرگترین نکته در این مورد این است که ربات ها به تمام مقررات پایبند هستند و در نتیجه دقت 100 درصدی در نتایج فرآیند حاصل می شود. همچنین، فناوری خدمات پیاده‌سازی RPA قابلیت پیاده‌سازی در مدت زمان بسیار کوتاه را دارد. RPA قابلیت هایی را افزایش می دهد که توانایی کلی یک شرکت را افزایش می دهد.

آینده RPA

آینده RPA

در طی چند سال گذشته، زمینه اتوماسیون فرآیند رباتیک با سرعتی تصاعدی تکامل یافته است. از آنجایی که نیاز به اتوماسیون فرآیند روباتیک (RPA) در صنعت RPA افزایش می‌یابد، این به دلیل قولی است که دارد: روبات‌های نرم‌افزاری می‌توانند عملیات دیجیتالی یکنواخت، مبتنی بر قانون، خسته‌کننده و دستی را حذف کنند. شرکت‌ها نیز ممکن است از آن بهره ببرند، زیرا تضمین می‌کند که رویه‌های عملیاتی آنها بدون خطا است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.