منظور از پشتیبانی شبکه چیست؟

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

منظور از پشتیبانی شبکه چیست؟

منظور از پشتیبانی شبکه چیست؟ پشتیبانی شبکه چیست؟ شرح خدمات پشتیبانی شبکه چگونه است؟ پشتیبانی و نگهداری شبکه چیست؟ شرکت پشتیبانی شبکه چگونه می باشد؟ تعرفه پشتیبانی شبکه چگونه است؟ پشتیبانی کامپیوتر چیست؟ شرح وظایف پشتیبانی شبکه چگونه است؟ استعلام قیمت پشتیبانی شبکه چگونه است؟ منظور از پشتیبانی شبکه چیست؟ هزینه های پشتیبانی شبکه چقدر است؟ پشتیبانی و نگهداری شبکه چیست؟ نصب و اجرا شبکه چیست؟ قرارداد پشتیبانی شبکه چیست؟ هزینه قرارداد پشتیبانی شبکه چقدر است؟ پشتیبانی سرور چیست؟ قرارداد پشتیبانی it چقدر است؟ هزینه قرارداد پشتیبانی ای تی چقدر است؟ کارشناسی شبکه های کامپیوتری چیست؟ لیست قیمت پشتیبانی شبکه چگونه است؟

برای دریافت پاسخ سوالات بالا پیشنهاد میکنم که ما را تا آخر این مقاله آموزشی همراهی بفرمایید:

منظور از پشتیبانی شبکه چیست؟

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و انتخاب پیمانکار از اهمیت بسیار بالایی برخورد دار می باشد، با این مقاله به جزئیات پشتیبانی شبکه میپردازیم. پشتیبانی شبکه های کامپیوتری چیست؟ اگر موافق باشید تعاریف پیچیده و تخصصی را کنار گذاشته و خیلی روان و ساده و  کوتاه پشتیبانی شبکه را خدمتتان تعریف کنیم: زمانی که دو یا چند کامپیوتر و سرور به هم وصل باشند و بین این اتصالات  اطلاعات رد و بدل کنند شبکه تشکیل می شود. هر فعالیتی که برای اطمینان از عملکرد درست و صحیح این شبکه کامپیوتری انجام می‌شود را پشتیبانی شبکه ‌گویند. وظیفه پشتیبان شبکه نه تنها اطمینان از صحت این عملکرد می باشد، بلکه شامل بسیاری از موارد مهم دیگه‌ای که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

چند سوال؟

آیاکندشدن شبکه و قطع و وصلی مکرر آن باعث کاهش بهره‌وری در شرکت‌تان شده است؟ با نرم‌افزارهای کاربردی، مالی و اداری و… مشکل دارید؟ می‌خواهید اینترنتتان هیچوقت قطع نشود یا سرعتش پائین نباشد؟ مشکلات دستگاه پرینتر، فکس،  اسکنر و … وقت پرسنل را هدر میرود؟ می‌خواهید هر یوزر یاکارمندی به اندازه مشخصی از اطلاعات سازمانی دسترسی داشته باشد؟ فکر می‌کنید امنیت اطلاعاتتان(داده ) به درستی تامین نمی‌شود؟ و نگرانی آلودگی به ویروس، بد افزار، باج افزار و … را دارید؟ به دنبال راه‌کارمناسب هستید که فرآیند‌های کاری خود را بهتر و سریعتر انجام دهید؟ اگر هر کدام از موارد بالا دغدغه و مشکل شماست، نیاز به یک یا چند متخصص شبکه در حوزه فناوری اطلاعات دارید. حال اگر تصمیم شما سپردن این وظیفه به یک تیم فنی و متخصص است، همراه فراشبکه نوین باشید تا قبل از تصمیم‌گیری، راهنمایی‌تان کنیم.

پشتیبانی شبکه کامپیوتری چرا پشتیبانی شبکه کامپیوتری برای شرکت‌ها ومدیریت شرکت هامهم است؟ دلیلش خیلی ساده و مشخص است. یک ساعت قطعی شبکه یا کندشدن اینترنت یا کار نکردن کامپیوترها و سرورها به معنای مختل شدن کسب و کار در آن یک ساعت است. خطرات ویروس‌ها و عدم پشتیبان‌گیری به موقع هم که جای خودش را دارد و ممکن است حتی حیات یک کسب و کار را به خطر بیندازد. همه شرکت‌ها تلاش خود را می‌کنند تا اتصال به شبکه حتی برای یک دقیقه هم قطعی نداشته باشند تا آسیبی متوجه کسب و کارشان نشود.

پشتیبانی شبکه چیست؟

دلایل برون ‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری :

چرا برون‌ سپاری به یک شرکت؟ چرا متخصص شبکه استخدام نکنیم؟

چون در نهایت به صرفه‌تر و منطقی‌تر است. به برخی از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم: با برون سپاری به یک تیم متخصص، شما بر روی هسته اصلی کسب و کارتان متمرکز می‌شوید و دغدغه ای بابت مسائل تخصصی مثل شبکه و سرویس‌های آن نخواهید داشت. کسب و کار شما وابسته به دانش یک نفر نیست. بلکه گروهی فنی کارشناس برای شما کار می‌کنند.

با برون‌ سپاری، شما از شرکت پیمانکار پشتیبانی تیم فنی شبکه  تضمین می‌گیرید که کارش را درست انجام بدهد و در صورتی که این اتفاق نیفتد موظف است تا به شما جریمه پرداخت کند. یک تیم، دانش و تجربه بیشتری در حل سریع مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد . با برون‌سپاری، خطر بی‌انگیزگی پرسنل IT بعد از مدتی کاربرای شما را نخواهید داشت. یک تیم متخصص بهتر از یک نفر می‌تواند امنیت اطلاعاتتان و داده های شما را تضمین کند. تیم متخصص با تجربه فراوانی که دارد، می‌تواند به شما در جهت پیشرفت کسب و کارتان کمک و راهنمایی کنند.

گروه فنی و مهندسی فراشبکه نوین با سال ها تجربه در زمینه امنیت شبکه و همچنین فروش انواع فایروال های امنیتی آماده ارائه خدمات می باشد. برای خرید یا اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از محصولات ما با شماره های زیر در ارتباط باشید.

09120917803

09120917804

09120234651

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.