تعرفه راه اندازی پسیو شبکه در سال 1400

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

تعرفه راه اندازی پسیو شبکه در سال 1400

لیست هزینه های صفر تا صد راه اندازی پسیو شبکه در سال 1400

 

تعرفه راه اندازی پسیو شبکه
امروزه یکی از دغدغه های اصلی مشتریان شرکت ها دریافت اطلاعات دقیق از تعرفه خدمات با بروز رسانی های مدوام می باشد و سوالات گوناگونی که همیشه ذهن مشتری را درگیر می کند، سوالاتی از قبیل:

قیمت خدمات پسیو شبکه در سال 1400 چقدر است؟ تعرفه راه اندازی پسیو شبکه در سال 1400 چقدر می باشد؟ پسیو شبکه چیست؟ نرخ اتحادیه پسیو شبکه در سال 1400 چقدر است؟ هزینه کابل کشی پسیو شبکه در سال 1400 چقدر است؟ هزینه اجرای خدمات پسیو شبکه در سال جدید چقدر است؟ لیست قیمت راه اندازی پسیو شبکه در سال جدید چقدر است؟ دستمزد راه اندازی پسیو شبکه چقدر است؟ هزینه راه اندازی پسیو شبکه در سال جاری در تهران چقدر است؟ قیمت نصب و راه اندازی پسیو شبکه چقدر است؟ تعرفه کابل کشی چقدر است؟ فروش و قیمت تجهیزات شبکه در تهران چقدر است؟

شرکت فراشبکه نوین  با تجربه ای 15 ساله در زمینه نصب و راه اندازی و اجرای شبکه پسیو (Passive)،‌ خدمات پسیو شبکه و همچنین فروش تجهیزات، با بهره مندی از متخصصین باتجربه در حوزه پسیو (Passive) شبکه کار، آماده خدمت رسانی به سازمانها و شرکت ها در تمامی مراحل پسیو و خدمات دهی پسیو(Passive) شبکه می با‌شد.

خدمات پسیو (Passive) شبکه، یکی از مهم‌ترین بخش‌های نصب و راه اندازی اولیه  شبکه می‌باشد. پسیو (Passive) در لغت به معنی غیرفعال می‌باشد. تجهیزات پسیو شبکه و خدمات پسیو شبکه‌های کامپیوتری مواردی مانند میزان وسعت فضا، تعداد کلاینت‌ها، سرویس‌های مورد نیاز و مواردی از این دست تاثیر زیادی در قیمت خدمات پسیو شبکه دارد. در حالت کلی به تمامی تجهیزاتی که توانایی تولید هیچگونه سیگنالی ندارند و تنها وظیفه انتقال سیگنال‌ها و دیتاها را از یه نقطه به نقطه دیگر انجام میدهند، تجهیزات پسیو یا غیر فعال گفته می‌شود. تجهیزات پسیو تجهیزاتی مانند کابل، داکت، سوکت، رک، تجهیزات و ابزارها و مواردی از این دست هستندمجموعه فراشبکه نوین  با داشتن تیم مجرب و اطلاعات بروز در حوزه خدمات زیرساخت و پسیو شبکه و ارتباطات همواره در تلاش بوده تقاضای شرکت‌ها در خصوص بهبود زیرساخت و پهنای باند، مسیرهای ارتباطی پایدار، مسیرهای ارتباطی جایگزین و مطمئن به جهت افزایش اطمینان از برقراری سیستم در شرایط مختلف را برآورده نماید و بهترین راهکار را برای برقراری زیرساخت پایدار شبکه و مسیرهای ارتباطی امن و تغییر زیرساخت و ارتباطات قدیمی به سیستم‌ها و ارتباطات جدید و امن را پیشنهاد و اجرا نماید.

[table “26” not found /]

کاربران عزیز فراشبکه نوین، به منظور جلوگیری از اتلاف وقت ارزشمند شما در دریافت پیش فاکتور تعرفه راه اندازی پسیو شبکه، سامانه صدور آنلاین پیش فاکتور برای خدمات مذکور آماده می باشد و شما می توانید به صورت رایگان و به صورت نامحدود پیش فاکتور آنلاین را با توجه به نیاز مجموعه تان دانلود نمایید.

پسیو شبکه
تمامی هزینه های اعلام شده در بالا برای متراژ های معمولی می باشد و کاهش یا افزایش قیمت ها منوط به ارسال به اطلاعات دقیق موقعیت مکانی همراه با نقشه می باشد که می توانید از شماره های تماس زیر بدین منظور استفاده نمایید و یا برای بازدید و امکان سنجی از محل با مشاوران ما در ارتباط باشید.

پسیو شبکه
 

برای مشاهده تعرفه راه اندازی خدمات شبکه سال 1399 کلیک کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.