تعرفه راه اندازی اکتیو شبکه در سال 1400

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

تعرفه راه اندازی اکتیو شبکه در سال 1400

تعرفه راه اندازی اکتیو شبکه در سال 1400

 

 

اکتیو شبکه

 

امروزه یکی از دغدغه های اصلی مشتریان شرکت ها دریافت اطلاعات دقیق از تعرفه خدمات با بروز رسانی های مدوام می باشد و سوالات گوناگونی که همیشه ذهن مشتری را درگیر می کند، سوالاتی از قبیل:

تعرفه نصب و راه اندازی اکتیو شبکه در سال 1400 چقدر می باشد؟ اکتیو شبکه چیست؟ هزینه اکتیو شبکه چقدر می باشد؟ نحوه ی راه اندازی اکتیو شبکه چگونه می باشد؟ هزینه راه اندازی شبکه های کامپیوتری چقدر است؟ تعرفه خدمات شبکه در سال جدید چقدر است؟ نرخ اتحادیه خدمات شبکه در سال 1400 چقدر می باشد؟ تجهیزات اکتیو شبکه چیست؟ عیب یابی شبکه های کامپیوتری چگونه است؟

مجموعه فراشبکه نوین با تجربه ای 15 ساله در زمینه نصب و راه اندازی و اجرای اکتیو شبکه با بهره مندی از متخصصین باتجربه در حوزه خدمات شبکه آماده خدمت رسانی به سازمان ها و شرکت ها در تمامی مراحل نصب و راه اندازی و پشتیبانی می با‌شد.

آشنایی با راه اندازی و اجرای پروژه های اکتیو شبکه

از جمله قسمت های مهم شبکه های کامپیوتری  میتوان به اکتیو شبکه  اشاره کرد که در اصطلاح همان فعالیت های نرم افزاری شبکه می باشد وبیشتر به پیکربندی و تنظیمات میپردازد.

مجموعه فراشبکه نوین در بخش خدمات اکتیو شبکه به تمامی نیاز و سرویس‌هایی که شرکت‌ها برای توسعه اهداف خود نیاز دارند را راه‌‌‌اندازی می‌کند.

تجهیزات اکتیو شبکه به تجهیزاتی گفته میشود که برروی سیستم عامل وجود دارد و میتوان آنها را پیکربندی کرد. این خدمات شامل تنظیمات و پیکیربندی سیستم و دستگاه های شبکه می باشد.

از جمله خدمات راه اندازی اکتیو شبکه در مجموعه فراشبکه نوین:

گام اول : بررسی و تعیین نیازهای مشتریان که مشخص کننده نوع تجهیزات و نوع سرویس ها میباشد..

گام دوم : تائید وتامین تجهیزات مورد نیاز.

گام سوم : نصب و راه اندازی تجهیزات و سرویسهای مورد نیاز .

در کلام آخر برای راه اندازی توصیه مجموعه فراشبکه نوین در هر مرحله از راه اندازی، اول به امنیت اکتیو شبکه پرداخته و در گام بعدی به پشتیبان گیری مطمئن از شبکه بپردازید و در صورت مقدور یک پشتیبان خارج از مجموعه داشته باشید تا درشرایط فورس ماژور بتوانید با خیال راحت از فایل های مجموعه خود محافظت کنید.

لیست هزینه راه اندازی اکتیو شبکه در سال 1400
[table “29” not found /]

کاربران عزیز فراشبکه نوین، به منظور جلوگیری از اتلاف وقت ارزشمند شما در دریافت پیش فاکتور تعرفه و هزینه نصب و راه اندازی در سال 1400، سامانه صدور آنلاین پیش فاکتور برای خدمات مذکور آماده می باشد و شما می توانید به صورت رایگان و به صورت نامحدود پیش فاکتور آنلاین را با توجه به نیاز مجموعه تان دانلود نمایید.

voip

تمامی هزینه های اعلام شده در بالا برای متراژ های معمولی می باشد و کاهش یا افزایش قیمت ها منوط به ارسال به اطلاعات دقیق موقعیت مکانی همراه با نقشه می باشد که می توانید از شماره های تماس زیر بدین منظور استفاده نمایید و یا برای بازدید و امکان سنجی از محل با مشاوران ما در ارتباط باشید.

اکتیو شبکه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.