چرا باید از VPN برای استریم استفاده کنید؟

مشخصات مقاله

این مقاله را در فضای مجازی برای دوستان خود ارسال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با موزیک ملایم زیر مطالعه کنید.

چرا باید از VPN برای استریم استفاده کنید؟

 

چرا باید از VPN برای استریم استفاده کنید؟

بیشتر مردم به امنیت سایبری خود فکر می کنند. همه می توانند قربانی یک جنایت سایبری شوند. ممکن است رمز عبور ایمیل یا اطلاعات کارت اعتباری شما باشد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم تصمیم گرفتند که برای محافظت بهتر از VPN از VPN استفاده کنند. اما VPN ها یک مزیت قابل توجه دیگر نیز دارند – آنها برای پخش جریانی عالی هستند. اجازه دهید به شما بگوییم چرا.

چرا VPN ها برای پخش کامل هستند؟

همانطور که احتمالا می دانید، کاری که VPN انجام می دهد این است که آدرس IP واقعی شما را مخفی می کند. همچنین فعالیت اینترنتی شما را مخفی نگه می دارد و شما بیشتر محافظت می کنید زیرا هک کردن آن سخت تر است. دقیقا به دلیل این قابلیت، VPN برای پخش جریانی عالی است. اگر یک VPN خوب دریافت کنید، موقعیت مکانی خود را پنهان می کنید و هر چیزی را که می خواهید در هر سرویس پخش تماشا می کنید.

شما می توانید VPN را روی یک دستگاه خاص یا روتر اینترنت خود نصب کنید و از تمام مزایای آن استفاده کنید. شما می توانید تلویزیون هوشمند خود را به راحتی وصل کنید. با انجام این کار، تمام برنامه هایی که از قبل روی تلویزیون دارید، بدون نیاز به هیچ گونه تنظیمات اضافی، از VPN استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر از یکی از بهترین VPN ها برای Kodi استفاده می کنید، می توانید تمام محتوایی را که در Netflix منتشر شده است تماشا کنید، به عنوان مثال، تنها ایالات متحده حتی اگر ممکن است در اسپانیا باشید.

علاوه بر این، خواهید دانست که با استفاده از سرویس همان VPN از محافظت بسیار خوبی برخوردار هستید. همانطور که می گویند، دو پرنده با یک سنگ. اما استفاده از VPN برای استریم نه تنها برای سرویس های استریم مفید است. به خواندن ادامه دهید تا تمام مزایای آن را بیابید.

******************************************************************************************************

فراشبکه نوین  به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه ارائه خدمات شبکه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه و پشتیبانی کامپیوتر و خدمات IT در ایران فعالیت می‌کند. بسیار خرسندیم که برای دریافت

  • خدمات نصب و راه اندازی شبکه : خدمات پسیو شبکه (نصب زیرساخت و سخت افزار شبکه) – خدمات اکتیو شبکه (نصب نرم افزارها و سرویس‌های شبکه)​
  •  پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه
  • خدمات VOIP – ویپ
  • امنیت شبکه : امنیت فیزیکی شبکه – امنیت فنی شبکه – امنیت اجرایی شبکه
  • خدمات مشاوره شبکه
  • طراحی و راه اندازی سیستم ذخیره سازی اطلاعات
  • نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته
  • خدمات در ارتباط بین شعب و دفاتر
  • اعزام کارشناس حضوری
  • خدمات کامپیوتر : خدمات کامپیوتری در محل -خدمات کامپیوتری آنلاین – خدمات کامپیوتر در حوزه شبکه
  • خدمات ای تی : مشاوره آی تی – پشتیبانی آی تی – نصب و راه اندازی شبکه
  • پشتیبانی شبکه : پشتیبانی نرم افزار شبکه – پشتیبانی سخت افزار شبکه… کافی است با ما تماس حاصل فرمائید:

شماره های تلفن همراه: 09120234651 – 09120917803 – 09120917804

شماره های تماس: 44209617-021 و 44209583-021

پشتیبانی از طریق ایمیل:info@farashabakeh.com

******************************************************************************************************

دسترسی به خدمات محدود جغرافیایی

وی پی ان

برخی از خدمات فقط برای مناطق خاصی در دسترس هستند. به عنوان مثال سایت های کانال های تلویزیونی هستند که محتوای خود را پس از پخش بارگذاری می کنند. در آن سایت‌ها، می‌توانید این محتوای کانال انحصاری را به‌عنوان ویدیوی درخواستی پیدا کنید، اما نمی‌توانید آن را از خارج تماشا کنید. خدماتی مانند آن Hulu و HBO Max فقط در ایالات متحده در دسترس هستند، که برای ما در آیووا مشکلی نیست. با این حال، اگر می خواهید ویدیو مورد نظر را تماشا کنید، که فقط برای بریتانیا در دسترس است، استفاده از VPN راه حل شماست.

یک سرویس VPN می تواند IP واقعی شما را بپوشاند و از این طریق سایت یا سرویسی را که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید فریب دهد، مثلاً در انگلستان هستید. این کار با استفاده از یک تونل رمزگذاری شده انجام می شود که شما را به سروری متصل می کند که قادر به دسترسی به آن محتوا است. بنابراین، اگر سریال تلویزیونی مانند Peaky Blinders چیزی است که دوست دارید اما نمی‌توانید آن را در جایی پیدا کنید، فقط باید VPN خود را روشن کنید، به ویدیو مورد نظر بروید و آن را در آنجا تماشا کنید.

یا، اگر در تعطیلات در خارج از کشور هستید، اما نمی‌خواهید قسمت بعدی برنامه مورد علاقه خود را از دست بدهید، به لطف اتصال VPN همچنان می‌توانید آن را تماشا کنید. بسیاری از VPN ها عملکرد بسیار دوست داشتنی را ارائه می دهند که می توانید بین چند مکان سرور نیز انتخاب کنید. این به این معنی است که می توانید به سروری در Des Moines یا Waterloo متصل شوید و بررسی کنید که کجا اتصال بهتر و سریعتر است.

هیچ رویداد ورزشی را از دست ندهید

Do not miss any sporting event

بسیاری از رویدادها فقط از یک کانال تلویزیونی پخش می شوند که ممکن است در اشتراک خود نداشته باشید یا اصلاً پخش نشوند. بنابراین، شما باید راه دیگری برای تماشای رویدادهای ورزشی مورد علاقه خود پیدا کنید. می توانید این کار را با پیدا کردن یک تلویزیون خارجی که بازی را به صورت آنلاین به صورت زنده نشان می دهد نیز انجام دهید. سپس با اتصال VPN خود، فقط باید مکانی را در این کشور انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.